Nejčastější dotazy
- Jaké jsou možnosti platby?
Nabízíme Vám dva typy úhrady. Platba dobírkou, kdy platbu můžete uhradit kurýrovi nebo na výdejním místě v hotovosti, případně platební kartou.
Druhou možností je bankovním převodem. Tuto platbu umožňujeme pouze osobám, které uvedou v objednávce platné IČ. Platba proběhne až po obdržení objednané zboží.
Platbu předem neumožňujeme.
- Mohu objednávku změnit nebo stornovat?
Samozřejmě ano. Poprosíme Vás však o rychlé zkontaktování na e-mailu obchod@totalprotect.cz nebo na telefonním čísle +420 466 260 976. Prosím, vždy uvádějte číslo objednávky.
- Jak funguje vrácení zboží?
Nenošené zboží nám, prosím, zašlete zpět na adresu:
Total Protect s.r.o.
Jiřího Potůčka 247
530 09 Pardubice
Do balíku vložte, prosím, vyplněný reklamační formulář, který Vám byl zaslán v e-mailu při potvrzení objednávky.
Úplně nám však stačí, když uděláte kopii faktury a napíšete Váš požadavek na výměnu. V případě, že chcete zboží vracet, uvádějte bankovní spojení, kam můžeme vrátit peníze.
Nevyhovující zboží zasíláte na Vaše náklady k nám. Výměnu Vám zašleme zpět na naše náklady k Vám.
- Jak dlouho potrvá, než bude moje objednávka expedována?
U každého produktu je uveden termín dodání. V případě, že dojde ke zpoždění, budete zkontaktováni zákaznickým servisem.
- Část mé objednávky nebyla dodána. Kdy bude doručeno zbývající zboží?
Ihned po naskladnění. Pro přesný termín dodání nás, prosím, zkontaktujte na e-mailu obchod@totalprotect.cz
- Jak dlouhá je dodací lhůta pracovních oděvů s potiskem nebo výšivkou?
Většina zakázek je hotových během 5 – 10 dní.